Παρασκευή 16 Μαΐου 2014

Γ. Γούλας: Η προσπάθειά μας έχει δυναμική νίκης


Η παρουσία σας εδώ σήμερα τιμά τους συνεργάτες μου και εμένα, μας δίνει δύναμη να συνεχίσουμε τον αγώνα μας τις επόμενες 10 μέρες. Ο πρώτος σταθμός αυτής της προσπάθειας είναι η Κυριακή που έρχεται. Η προσπάθειά μας έχει ήδη σπάσει τα δεσμά του καλού ποσοστού και έχει αποκτήσει δυναμική νίκης.


Η προσπάθεια μας έχει δυναμική γιατί πρώτα από όλα διαφέρει από αυτή των υπολοίπων παρατάξεων όσον αφορά τα άτομα. Ο κορμός του συνδυασμού μας είναι άτομα της γενιάς μου λίγο πάνω λίγο κάτω ηλικιακά. Αυτή η γενιά, η γενιά μου είναι τέτοια που από τη μια έχει πάρει μαθήματα από της δυσκολίες της ζωής, από την άλλη έχει έντονες ανησυχίες για το μέλλον, μπορεί και θέλει να δημιουργήσει, να δοκιμάσει νέες ιδέες και λύσεις και να προτείνει δράσεις που θα ζωντανέψουν την περιοχή.


Είμαστε εδώ και καταθέσαμε το πλάνο μας για την Ναυπακτία της επόμενης πενταετίας, πλάνο πού είναι προϊόν συζήτησης συμμετοχής και ψηφοφορίας. Όχι κάτι που μας έφερε έτοιμο ένα γραφείο από την Αθήνα ή το έφτιαξε κάποιος και οι υπόλοιποι δεν γνωρίζουν τίποτα. Αυτό που επιθυμούμε είναι να μας δοθεί η ευκαιρία να κάνουμε πράξη όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μέρος του.


Εγώ και οι συνεργάτες μου είμαστε εδώ για να προσφέρουμε για να δώσουμε το είναι μας την επόμενη 5ετία αν μας εμπιστευτείτε. Είμαστε εδώ επειδή οι ίδιοι το θελήσαμε. Είμαστε εδώ τώρα. Τώρα πρέπει να μας στηρίξετε.

Την Κυριακή πρέπει να κάνουμε το πρώτο βήμα. Μπορούμε να το κάνουμε. Μπορούμε αν πίσω από το παραβάν σπάσουμε τα δεσμά της υποτέλειας, του χρηματισμού της εκμετάλλευσης της ανάγκης του συνανθρώπου μας. Είναι η ώρα να το κάνουμε. Πιστεύω στους συμπολίτες μου πιστεύω σε όλους εσάς. Θα τα καταφέρουμε. Σας ευχαριστώ!!!